Monday, June 8, 2009

~~ sedihnya hati ini.......... (~_~)




tiber-tiber sedihnya hati ini saya rasa...



saya tak tau kenapa...



mungkin sesuatu berlaku pada 0606...



mungkin jua saya mengharapkan sesuatu yang tidak pasti...



barangkali benar... barangkali tidak...



kebelakangan ini saya mmg 'saket'...



macam-macam 'saket' yang saya rasa...



saya harap dia faham... saya... saya... saya...



entah... saya pun tak tahu apa...



apa yang saya rasa sekarang... saya 'sedih'... (~_~)






4 comments:

  1. masih sedih lagi ke harini??
    jgn sedih2 yer.. =)

    ReplyDelete
  2. tu la kan...hidup mesti diteruskan walau punn sedeh...tabah dan kuat...sama2 kita lalui...

    ReplyDelete
  3. arash :( y sedih-sedih ni..xmoh sedih sedih okay..nanti balik melaka sy belanja coconut shake k...senyum skit..:D

    hehe..

    ReplyDelete
  4. axim:

    baik cikgu...

    tp kdg-kdg saya perlu berasa begitu...huhu...fitrah manusia akan berasa sedih...

    btw, thanx my dear...InsyaAllah sesuatu yg terbaek akan digantikan suatu hari nt...AMIN =)

    ReplyDelete