Sunday, June 15, 2008

Welcome to my blog!

Hye guys...


Actually dis is my 1st time...being a blogger...ahaks...btw i juz hope tt u guys will be enjoy to read my blog n can give some +ve comments perhaps...hahahaha...Eventually my dream comes true!! ;)

Dah lama teringin nak tulis blog..tp biasalah time constrain lah, bz lah...mcm2 ada...mcm YB lak..x pun ala2 artis giteww kan...(yelah...i kan part time singer) hahahahaha and at last...2nite...i'm pushing myself 2 workout for my blog..kein so sori coz u were waiting for a long time to read my blog..+ wanna tag me huh!! i like! ;)

for those ppl yg jd my teacher & inspired me to workout 4 my blog...thanxxxx u so much dear...siapa dia?? ehehehe kein-the journey, naima-abg nua, pink stilettos-yg kekwat, bobbi-d story teller, belle-days with deen, who else?...ops dun 4get nafi- d true fitness (ya ampun!), niza-d camel, anand-d zery, wa'-d blackberry, jaz-d anak emak..ops, zan, z, aida, salman, faddeli-d kak misha, fadil, wan, adli, min, adzull, shahrul, shuk, mel, rupaul-d kamus bergerak...(kak carey die hard fan jua), mior-d DBKL...n ramai lg...etc etc...direct @ indirectly..thanx again babes...

So...r u ready to rumble?? hahahaha....final exam dah abes...sem break is begin now...x lama lg nak abis dah...kikiki...hope u guys ENJOY!!

p/s: since i was late to start my blog...there are few stories will be considered as flashback a.k.a backdated...ehehehe...jgn mare ek!


3 comments:

  1. tenkiu2!! marilah mem blog!! selain boleh berkongsi cerita, ianya boleh melepaskan tekanan dgn bercerita!!!ahahha sunggu baku/....

    ReplyDelete
  2. Man, aku tag blog ko yea ehehe...

    ReplyDelete
  3. thanx my dear frenz...hope u guyz..ENJOY..

    ReplyDelete