Sunday, December 6, 2009

:: hari ini dan semalam.. ::


apa ada dengan tajuk di atas?? lalala~

yg penting bukan tajuk lagu ok.. huhu..

citernya cenggini..

tiber-tiber aku seperti diseru oleh dapor utk memasak.. hahahaha

mcm siot tak analoginya... hahahaha...

jadinya semalam... setelah menebus kepenatan sepanjang minggu berkursus... aku tdo sampai kul 1pm.. hahaha.. mmg best!

then aku tiber pikir nak masak ptgnya... ok mula-mula aku pegi JJ beli brg sikit then aku pegi TESCO beli bahan-bahan utk dimasak... ceh... mcm lah terer sgt kan... hahahaha

so semalam, selepas maghrib maka bersilatlah aku di dapor..sorang-sorang..hahahaha..

malas nak ckp banyak... inilah hasilnya semalam dan juga hari ni punya... lalala~

********************************************

menu semalam

nasi jgn dilupa..huhu
*nasib aku x lupa masak nasi semalam..huhu*

sayur campur..
*sayur campur...ntah blasah jerlah..huhu*

udang masak lemak cili api..
*udang masak lemak cili api..oklah tuh..huhu*

***************************************************
menu hari ni plak...

nasi goreng..
*nasi goreng lah plak..sedap gak..verangan kans..huhu*



No comments:

Post a Comment