Monday, March 30, 2009

apa sebenarnya perasaanku?



apa aku nak merepek nih? aku pun tatau.. byk citer nak sharing tp perasaanku sgt malas..tahap apa pun tatau..

arini mmg agak bengang dan dah menjangkakan apa yg akan berlaku di opis..well it's all about the system! *sigh* revamp in progress katanya..whateva..at last sume mcm haram..internet down! system down! email down! pergh..rasa macam &^%$#..ntah mcm xde perasaan pun ada! whateva..hope apa yg berlaku ada kebaikannya kelak..balik umah baru dpt check email! grrrrr =(
(p/s: rakan2 my email opis nye address dah tukar tau..so pepandailah nak update kt contact korunk k! kejis!)

last weekend..mcm2 yg berlaku actually! sekejap aku letih dgn perangai orang yg TAK GETI2 BAHASA...(bukan dia x tau aku x suka..tp dia buat jugak..xpe ko TUNGGU!) sekejap aku rasa gembira sbb aku dah ada D90! tp biasalah kena byk study! for me it's interesting & challenge me as well. aku juga rasa senang dgn .............ah ntahlah....susah nak ckp! sekejap aku rasa letih...seharian aku pegi riki tp at last its worth it! thanx my dear fwenz. last nite aku pegi bukit permai, aku pegi menara tinjau, lepak nurin mcm org giler! aku pedulik apa! aku kna snap & snap! ingat nak join my fwenz kt mvalley lagi..tp serious aku x larat..i need some rest! arghhh!!

dahlah malas aku nak membebel lagi..petang td aku lepak SM mcm xde perasaan...walaweee.. aku snap snap..dpt gak gbr cantek...*poyo* yes aku berjaya! truskan usaha!

apa2pun aku mmg sakit hati, bengang, letih dgn org yg tak geti2 bahasa!! aku mmg EMO!!

8 comments:

  1. D90??woww..that was so cool..nanti sila buh gambaq banyak banyak kat Blog ni yek..

    D90 memang best!!

    ReplyDelete
  2. axim:

    InsyaAllah..tp skang bx nak focus for final exam..pasni dah free baru bleh berjimba..lalala

    ReplyDelete
  3. d90 ?? kewllll .. suka lah .. pasni kena banyak tepek pic lah ye .. CARGASSS ..

    ReplyDelete
  4. iyeeee..ape sebenarnye perasaanmu??!! ;)

    ReplyDelete
  5. yati:

    ntah ler..i pun tatau..mcm keliru, kosong..walaweee

    ReplyDelete
  6. adakah perasaan itu sebenarnya cinta...!!

    ReplyDelete
  7. MHM:

    could be yes! hanya kau yg tau...mcm lagu plak..apa2pun biarlah rahsia..cewahhhh...

    beb, aku sgt malas nak update blog nih! sowiiii...actually i was deeply in depression!!! *sigh*

    ReplyDelete
  8. axim:

    owhh sowii dear..reali damn bz rite now! walawweeee....

    nt dah free, i update.. huhu

    ReplyDelete