Thursday, April 30, 2009

Bad Dream Last Nite =(




OMG!!! last nite saya bermimpi buruk!!!


firstly, one of my frenz kena rasukkkkk!!! keluar semua asap kt muka dia...wei apa ni...gerun seh!! saka ke dia?? cabottttttttttttt!!


secondly, sejenis binatang ntah apa spesisnya telah menggeget tanganku!!! arghhhh saket woiiiii...mula-mula binatang tu jinak jer..tiber-tiber..hambek ko!!! terjerit-jeritlah kena geget!!


thirdly, 'seseorang' yang saya begitu kenal amat menyakitkan hati saya yang suci murni ini...bukan mcm minyak masak seri murni ok! kenapa 'dia' macam tuh...you must explain to me!! tiber EMO!! saya harap 'dia' bukan begitu!!


bangun-bangun membuatkan saya asyik terfikir tentang mimpi malam tadi!! terus pening!! hope itu semua hanya mainan tidur!!


Kau lindungilah hambaMu ini Ya ALLAH. ^_^

1 comment:

  1. pasti tue mainan tidur coz u berjaya menceritakan balik...huhuuhu

    so ia takkan jadi kenyataan...hehehhe

    ReplyDelete