Wednesday, April 29, 2009

Tag from Mama Danish




TAG ni from Mama Danish...sorilah lambat sikit...bz beb..=)

1) Anda boleh memandu?
Boley Saja....(Susah wei kalo x geti driving nih...)

2) Memiliki lesen memandu? Sejak bila?
semestinya....sejak saya sekolah for motorbike then pas SPM for car...yuhuuuuu (dah lama tau)

3) Bila tarikh luput ?
21/06/09 (tapi last year saya bleh lupa tahap dewa...condifent licence dah renew..rerupanya dah 2 bulan mati weiiii...nasebler xde apa2 berlaku..thanks GOD!)

4) Dimanakah anda mengikuti kelas memandu?
Motor kt Johor then kete kat Seremban...huhu

5) Instructor pertama anda?
My bro..Jamil

6) Kenderaan yg anda bwk sekarang?
kete2 kecik jer...mini compact...(mini cooper ker...~~lalala~~ verangan!)

7) Impikan kenderaan lain?
for surelah beb....canteknya SUV Mazda tew....kalo x pun HONDA City baru tu pun giler gerek sey!

8) Pernah kemalangan?kemalangan???
OWH!!! shit....masa CNY lepas...i'm totally depressed!!! arghhhh...tp bersabar...eceh!

9) Kenangan manis/pahit sewaktu belajar memandu?
ntah dah lupa..tp ingat lagi masa mula belajar...abg yg ajar saya tanya.. adik tau drive tak? tak tau bang..takpe adik bwk je...hahaha...apalagi hantam kromo sudah...naseb tak langgar bus aritu...lalala

10) Tips buat mereka yg ingin mengambil lesen?
mesti BRAN!! lahh...xkan kecut kot!! rilex r bro!! huhu

so saya nak tag kat kwn2 saya (sape ek?? huhu)

1) Husry
2) Kin
3) Naima
4) Aida
5) Ayu
6) Jaz (ni pun kalo dia update blog dier...lalala)
7) Adzull
8) Kusyairie
9) Keira Nazril
10) Hidney
11) Sape2 nak wat...TQ

No comments:

Post a Comment