Tuesday, April 21, 2009

P.E.R.G.I.



Sayu terpisah

hikayat indah kini hanya tinggal sejarah

berhembus angin rindu

begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

hujan lebat mencurah kini

bagaikan tiada henti

kaulah laguku kau irama terindah

tak lagi kudengari

kau pergi.. pergi..

sepi tanpa kata

terdiam dan kaku tak daya kau kulupa

apa pun kata mereka

biarkan kenangan berbunga di ranting usia



arash910: OMG! how gud dis luvly song from Aizat for Talentime Theme Song

is anyone ada lagu yang Atilia nyanyi tu dalam Talentime juga...give it to me...thanks dear...

apa yang saya pasti setiap pertemuan pasti ada perpisahan...

saya percaya saya mampu melupakannya.......(even dat is so hard!!! arghhhh) at last saya jumpa sesuatu yang baru.......mmmm.......hope membuatkan saya gembira =)

4 comments:

  1. Aman, awk dh tengok ke cite TALEnTIME nih? best x? ari tuh xsmpt nk tgk...

    ReplyDelete
  2. hey u....im facing a same thing but im not strong enough larh~

    ReplyDelete
  3. suka gak lagu ni .. dah jadi ring tone pun .. huhu

    ReplyDelete
  4. aida:

    gud for u..

    aizat nyanyi lagu i'm yours masa jom heboh lumut ahad lepas..sgt bagus! i like!

    ReplyDelete