Sunday, December 28, 2008

Angin Malam @ Putrajaya..

after kuar hospital on 17/12, aku stay at my bro's house in Kajang. balik2 je aku trus mandi...rasa rimas siot dah semalaman x mandi..(camnelah agaknya org yg malas mandi tu kan?? mau pengsan kalau bau "aura" tuh!!) hahaha..kekoknya kurasakan..yelah dgn kedua-dua belah telingaku yg berplaster..huhu. pandai2 lah nak adjust masa mandi tuh. nurse dah pesan try to avoid as much as i can from the water. baiklah nurse! i try my best! with no medicine (do u believe that??) huhu..just waiting for next appointment which is on 24/12. bayangkan seminggu tuh, i have to take care of my ears!! arghhh..susahnya nak mandi, nak cuci muka, cuci rambut..

tp aku ni mmg degil even on mc tp x geti dok diam. merayap je kejenya..hahaha. i don't want to feel so sickness or illness with this surgery!! huhu.."u have to be strong babe" (dats the word yg i dah lama x dgr fr seseorang..ops!) **matilah mek!** mlm tu aku g bwk my sis g jln2 putrajaya buat kesekian kalinya..coz esok mereka dah nak balik..huhu. actually aku mmg dah lama giler x menjenguk putrajaya since my sis "ema" dah pindah segamat. kalau masa dia lum kawen lagi..aku slalu ke sana..tp skang x lagi..(nak g umah anand kedekut!) nanti ko kitaorg gegar..x kira!! kekwat kan!! mana sup ketam ko??!! hahaha..yg penting masa jln2 semua org tgk telinga aku!! wei glamer jap!! gue peduli apa kan!! hahaha..


my niece "Nur Qistina Alia"


Masjid Putrajaya


Air Terjun..huhu


me..myself!! cakkk..hahaha


my anak buah..fr left: mar, faisal & mira


otw to PICC

No comments:

Post a Comment