Sunday, December 28, 2008

Balik Kg & Balik KL

on ptg 18/12, my sis & i gerak ke kg. dropped by @ my sis 'ema' house @ Segamat. dia nak blanja kami makan mlm tuh..so truslah tdo umah dia. FYI, my BIL's auntie is cat lovers..dulu masa i dtg pun..geram tgk kucing2 dia. ehehe. bila dah mlm dia masukkan kucing dia dlm cage yg dia wat sendiri..huhu. pagi2 sebelum balik Labis, aku sempat amik gbr kucing2 tuh. cute2. then pagi2 tu gak, my sis & i g beli soto for bfast..teruja nak mkn soto. kt situ kul 6am kedai tu dah buka. sape lambat abes ler jwbnya! hahaha.

sampai kt kg, aku take a rest jap. ptg kang aku nak balik KL. esoknya ada wedding Azman @ Pulau Indah, Port Klang. he's one of my PLK's frenz. lelaki yg byk sgt mulut!! huhu..sori man. around 330pm aku gerak balik KL. as usual, aku mmg suka singgah umah my beloved frenz which is Fendy at Nilai Impian. he's my secondary school frenz. masa diploma dia study @ KUSZA, Kuala Terengganu then dia further degree @ Cardiff University, UK. pergghhh ni yg wat i jeles tp we still best frenz..huhu. dia slalu ckp kalau i masuk KUSZA dulu ada hrpn nk further ke UK..eee bestnya. tp bukan my rezeki. actually aku dh dpt KUSZA tp x g..UiTM di hatikulah katakan! hahaha. masa dia kat sana aku kt UiTM Melaka. dia slalu call me..kalau call mesti 1 hr ++ sbb murah sgt ratenya. aku sgt teruja kalau dgr citer dia study kat sana..bestnya dpt tour europe..bila agaknya my turn?? huhu. he's bought double-storey house. luaslah umah dia. i reali like it!


the cats..not pussycat dolls ocay! huhu


@ Fendy's House, Nilai Impian

No comments:

Post a Comment