Wednesday, December 10, 2008

**sepi**

"sepi"?? lately..kenapa word ni yg slalu bermain di fikiranku dan di bibirku?? ntah..aku pun x tahu kenapa..?? tp selepas aku menonton filem "sepi" around this yr..aku notice apa yg cuba disampaikan dlm filem tuh..it's true..dlm gelak tawaku, riangku, senyumku, rupa2nya kdg2 jiwaku "sepi".."sepi" yg sukar ku mengertikan..yg sukar ku kongsi bersama org lain. mungkin aku seorg yg secretive. kdg2 ku akui juga..biarlah aku melaluinya sendiri..biar aku simpan seorang diri bila adanya sesuatu perkara yg terlalu rahsia. bukan apa bila aku fikir2kan aku rasa serik dgn apa yg pernah berlaku ketika aku study di UiTM Melaka dulu..let bygone be bygone..kalau nak fikir yg tu jer mmg sakit hati kan..tp a few days back b4 raya haji aku ada berchatting dgn "dia"...ntahlah mmg dah lama aku x jumpa "dia"...tp aku rasa "dia" byk "berubah..x spt dulu..melalui perkataannya..seolah2 menunjukkan "dia" agak bagus..kdg2 aku pelik dgn sikap "dia"..xpelah juz think +ve..maybe aku out of d list..maybe. who knows rite..i was felt a bit upset and annoyed.."sometimes in order to forget, you have to HATE!"..adios..[**P/S: Jgn cuba kontroversikan my statement ok!!**]

3 comments:

  1. rafiqeu.blogspot.comDecember 10, 2008 at 3:46 PM

    hamboiii jiwang ler pulk..sepi ekk...mesti dah sampai seru nak kena cari teman ni...hehhehe..

    ReplyDelete
  2. haaha...sepi? satu cerita yang sangat2 best!tgk banyak kali pon tak boring!based in my point of view of ur writing in ur blog, u're very sensitive and lonely person.betul?

    ReplyDelete
  3. wow..mcm2 komen lak..kikiki..ntah lah it's hard to say, to explain..it's complicated..."berteman" oh..itu mungkin mengambil masa lagi..have to settle down benda yg lebih penting in my life..i've 2 achieve another important goals in my life! oh yeah "sepi" is 1 of d best movie ever..bcoz i reali luv Khabir Batiar's art work.."cinta" also 1 of d best! so touching..there r a lot of meanings beside the stories..u've to listen, to speak, to think without being prejudice..adios..

    ReplyDelete