Wednesday, May 13, 2009

Layan Perasaan di P.D. .... ^_^





Hye...sayang-sayang semua...as I mentioned earlier, after attending Zaidi's reception @ Kuala Pilah, I went back to my bro's house for a while (took nap...hahaha) I'm so fatigued!! hahaha... around 6pm, I headed to P.D., I wanna capturing sunsetttttt view...huhu =) sangatlah gigih!!

Once arrived, my sis & her FIL has been settled with the BBQ time... they are so malas to do at night!! hahaha... means... I also do not have to makan asap!! kahkah... good! (tau nak makan jer...lalala)

My lovely session (well you know, am i right?? hahaha) has begins!! lalalala... tembak sana tembak sini....so enjoy the piccas!! lalala hope you guys like it! =)





















Around 9pm... I headed back to Seremban... huhu...balik-balik terus syahid...hahaha....but I got panggilan pulau for wedding lagi esoknya!! huarghhhh...so many wedding huh!!! ok...i think-think & look-look 1st! hahaha (ini ayat mengingatkan saya pada sorang cina di Kuching few yrs back!!) wedding's story will be coming soon to be updated..lalala















arash910: saya tak dpt bermain dgn anak buah saya, Yasmin...dia dah tdolah plak...sama-sama letih...nxt time...jumpa lagi...=)

12 comments:

  1. mek suker no. 11, 12, 13, 16 punye gambo...cool....

    ReplyDelete
  2. best plak ngk PD nihh!! ble pergi nihh!!

    ReplyDelete
  3. naima:

    hahaha...maen godek² je nok! kisah penceritaan ada dlm facebook.."oh bulan"....... =)

    ReplyDelete
  4. oh gmbr gmbar anda sgt mengiurkan. okay bahasa itu tidak sesuai digunakan. gmabr gmbar anda sagt maveless!!

    ReplyDelete
  5. cik mira:

    terima kasih di atas pujian anda ..huhu..'malu saya'..

    ReplyDelete
  6. woww meletop skrang...very nice pictues n good in editing..mind to share with me...

    ReplyDelete
  7. nice pic bro..ko edit gmbr pakai apa ek? aku kurang mahir edit gmbr ni..aku main yg original pastu aku tmpl kat blog aku...

    anyway, semua gambau cantik..ada yg x sharp, but overall semua ok..

    ReplyDelete
  8. mhs:

    thanx...i'll tell u later..nk jumpa kt melaka coming soon..huhu

    'sharp'?? what do u mean?? nak minta opinion nih..huhu

    ReplyDelete
  9. haha ape plak nak malu.
    btol cantik
    bole la upah utk wedding nnt *eceh macam da nak kawen plak*

    ReplyDelete
  10. cik mira:

    thanx again...=)

    kena byk menimba ilmu lagi..skang ni still hobby..huhu =)

    btw, nice to meet u.. how do u know my blog? huhu

    ReplyDelete
  11. canteeek arr gambar².. :)

    ReplyDelete