Tuesday, May 12, 2009

Wedding Zaidi



Last saturday (9/5/09), I went back to Seremban. Coincidentally, one of my kenalan got married on that day at Kuala Pilah and I just headed there. Walaweeeeiiii stuck in the jam at Bukit Putus!!! *sigh* as a result I was arrived a bit late. huhu. Sorry beb! My niece was accompanied me and being a co-pilot on that day since she's always fetch and send her lil' sis at SM Sains Tuanku Jaafar, Kuala Pilah...(silap2 orang ingat my GF! hahaha whateva!) btw, the kampung is quite far...huhu...bila nak sampai ni? this is my first time been there...pernah sampai Ulu Bendul jer..huhu..giler jakun!





But the lauk-pauk was really superb!! I like it so much!! Make me feel better since stuck in the jammed!! hahaha. Daging salai masak lemak cili api...huhu sedapnya!!! assorted of lauk kampung...memang layan abes!!! it's really worth it!!
After makan...(macam nak mintak tapau je lauk tu..huhu) captured a few piccas...then dropped by to go sees my niece at SM Sains tu. In my opinion, the school was located in a very good environment...(hutan ler kan...hahaha) therefore it will makes everyone kept on thinking about study & study! perhaps! lalala~ I saw Form 1 student went off for riadah... how "kecik" Form 1 rite now??!! hahaha... and then I gtg... PD! PD! wanna see my sis there...bercuti kunun!!! hahaha... to be continued k! =)

Kepada Zaidi & Wife, Selamat Pengantin Baru diucapkan & Semoga Berbahagia Hingga Ke Akhir Hayat... AMIN... =)

arash910: my picca wif perantin mcm kena sabotage dek org yg tlg snap tew...vencih ar...mcm x ikhlas je dia tlg amik gbr masa tew...aik jeles ke wif my 'baby'...lalala (bukanlah nak show-off) tp npk dia mcm nak x nak je tlg snap...as a result!! my picca hampeh! so x dpt den nak nolong post kt blog..sndiri tgk pun vencih!!! *sigh!*






4 comments:

  1. emm...mmg dengki org tew...kejis!

    ReplyDelete
  2. ayu:

    betul ayu...kekwat sgt dia...masa i ckp "mtk tlg amikkan gbr"...dia ala² menjeling gitewww...

    pastu mcm x bersedia lagi dia trus je snap!! mmg verangan diva!! nak je i ketuk kepala dia dengan camera dia..bukan camera i!! hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahhahah
    ketuk je p lantak dia...hey dear.jangan lupe prog kite sabtu nie.lalallala..tak saba ni nok~

    ReplyDelete
  4. beauty touch:

    mmg patut pun..dia ingat dia cantek ker!! hahaha

    okies...i muncul...lalala..pastu belanja kt dome..hahaha

    ReplyDelete