Tuesday, May 19, 2009

Wedding My Nephew (^_^)




~Convocation @ UIAM~


~Ahmad Aizudin Borhan a.k.a Angah~

Actually this is continuation from the last entry...ehehe...sorry for being delayed to posting this story... (^_^)

My nephew's reception was held on 11 April 2009 (Saturday) whereby a week before my final exam...arghhhhh!! plus I am not feeling very well BUT I managed to make it there!! No matter how, I have to... since I didn't turned up to my eldest niece's reception last 2 years which is sister to my nephew. huhu. (as usual damn busy with my class ler..!! so little time I had...so many things to do!! *sigh*!!)

At the same time, I love to used my 'baby' as well!! practices makes perfect..am I right? ehehehe =) Here some of the piccas that I wanna share with you guys... enjoy... =) gtg...mata macam sudah ada gam!! huhu


the pelamin...





mula berarak...


as usual...'silat' time...


merah inai di jari...


my eldest bro nak menepung tawar..


Long & Family


with FIL


with frenz...


with my family...


me & my brothers...


me with angah...


makan beradap


senyum sikit..


lauk-pauk yg dihidangkan..


potong cake..

sape lagi power capturing..ehehehe


door gift...


my lovely sis & bro...


my niece..Rina..just finished her SPM


again..my sis..


Aqmar, Yasmin & Balqis


bunga telur..


daughter to my eldest niece..


yasmin..


yasmin with mama & papa


jauh merenung..


sesucinya cintamu..


ceria..


semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..AMIN..


nice..


senyum..senyum

arash910: all of sudden... miss 'dia' so much... sape? tatau... ~lalala~

7 comments:

  1. Aman, handsome gak nephew awk nie ek, heheh :)

    ReplyDelete
  2. nazlyn:

    udah² ler tuh...awak tu biler nak kawen? kahkah...

    ReplyDelete
  3. gambar2 ok..cuma pgantin ko kena pose kan nok..diorg malew2.. xper slow2..memula mmg camtu..pastu ko kena oveh tau!!...diorg dah sah pedulikkan...kalau ko dah expert sok leh g kat kt jln ipoh(komplek mutiara), kedai gambo leh cuci2 murah kat sana, mmg tmpt fotograper..wat sendiri pun leh..album seme hg borong..leh buat custom album jugaks..leh buat side income..semoga berjaya dan pasti...;)

    ReplyDelete
  4. nice captured..big n happy family u have :)..keep it up the good work ya .

    ReplyDelete
  5. ayu:

    masalahnya bukan i yg jadi cameraman tuh..i mencelah jer..hahaha..

    okies..nt kita g! huhu =)

    ReplyDelete
  6. good job pok su..terlambat bg komen..kes2...=P

    ReplyDelete