Thursday, January 22, 2009

Kepala Pening..


hari ni bangun pagi², aku rasa pening..berlarutan sampai sekarang pulak..I hope I'll be ok soon. mungkin terlalu byk memikirkan tentang semalam yg tidak pasti kesudahannya..tp aku pasti akan jwpnnya.

today is friday. saturday is juz around d corner! mungkin esok akan membuatkanku lebih gembira atau mungkin aku berasa duka sebaliknya? Apapun esok aku akan hang out bersama sahabat baikku "Z" dan ramai lagi. Aku rindu ingin mendengar suara "L" juga "B" kalau mereka bersama untuk mendendangkan lagu² yg bisa membuatkan semua terpukau akan kehebatan vokalnya. aku juga rindu mereka yg lain. mungkin juga ada yg merindukan suaraku..?? hanya tuhan yang tahu.

"Z" terima kasih ku ucapkan kerana kau byk mendengar masalahku ketika tahun 2007 yg byk memberikan tamparan hebat dlm hidupku. aku masih rindu akan suasana ketika lepak bersama di panorama..yg bisa menenangkan jiwaku melihat keindahan alam ini. berbaring di tepi swimming pool sambil menghirup udara segar yg bisa membuatkan aku melupakan "dia".

Sekarang kau juga tiada "Z"...ko juga hilang secara tidak langsung tapi aku yakin kau lah pendengar setiaku..cuma kau sahaja yang tahu bahawa aku tak mudah untuk mencintai, aku tak mudah mengaku ku cinta, aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta..senandungku hanya untuk cinta, tirakatku hanya untuk engkau, tiada dusta sumpah ku cinta sampai ku menutup mata....cintaku sampai ku menutup mata....



4 comments: