Monday, January 26, 2009

retail therapy is one of the best way to release your tension!

Hari ni rasa mcm ok sikit. 1st thing, Salman & Niza lunch together with me. A few issues yg kami borakkan. Thanx guys, at least adalah member nak bercakap. Salman..kemeriahan handset barumu tetap menjadi ingatan dan bahan kami. Hahaha. Hye Salman..u saje je kan menyingkap kembali memori2 lama kat umah ni. (Sbb dia my ex-housemate..ehehe) sbb bising sgt ckp my house x kemas lah apa lah. So next time u dtg, tlg kemas & bersihkan. I mmg tengah malas! xde mood! Huhu.

2nd thing, after having lunch, I gtg… nak kuar jap release tension! Thanx my dear buddy Shuk! Dia fetch me @ 2pm then we headed to KLCC watching citer Underworld. For me quite oklah citer nih. Not so bad! Wow ramai jugak orang kat KLCC. Public Holidaylah katakan. Whateva! Who cares! Hahaha. Ada show lion dance..(see the video) then I terbeli slipper NIKE. Sbb replace for my Projectshop’s slipper yg dah putus tuh. It cost me RMXX.

Disebabkan retail therapy is one of the best way to release ur tension (Bub maafkan I..u igt u kat Dubai je bershopping x hengat!..hahaha) so I ajak Shuk g M. Valley coz nak tgk2 CROCS lak. Hahaha. Mmg giler! G M.Valley then I terbeli gak sandal CROCS tuh..eeee cutenya! I add up with the accessory cartoon yg cute (nt tambah lagi..comel lah). It cost me RMXXX. Hahaha. Melayang my $$.


Perut pun sudah lapar..so we decided g makan kt Chili’s which 1 of my fav place to eat! Huhu. But just now, I’m not choosing Oldtimer Burger but Cajun Club Sandwich & Shuk was choosing Honey Chicken Crisp. Quite lama gak kami berborak. Tapi kali ni kami tak gaduh pasal politik lagi! Hahaha. Btw, thanx lah beb, fetch me then we pampered ourselves! u rock babeh! Huhu.


Cajun Club Sandwich (Adeli mmg nice!!)


Honey Chicken Crisp


luv dis pic!!

7 comments:

  1. No worriess bro!.. aku wakilkan kau shopping kat Mesia utk aku.. aku pun baru asapkan jalan kat Dubai ngan kete baru akuu.. makan hati laa hanak hikan pak arab.. selama nihh blehlaa diaorang tekan minyak depan aku.. now?? hemmppp vrooommmmmmmm!!!! tuuu diaa.. berdesup yop!.. berdesuppp!!!

    ReplyDelete
  2. nok,shopping nampak!!!gud for u babe!

    ReplyDelete
  3. Burhan:

    thanxlah kerna mek jd rep. utk M'sia. hahaha.

    wow..vrooomm berdesup lah..yg ko sesat tu peciter!!?? amazing race sgt ko! hahaha. drive safely ok!

    ReplyDelete
  4. Kein:

    so-solah..huhu. anyway thanx for understanding me. emo tetap emo! motto tuh! ;p

    ReplyDelete
  5. salam...
    slmt bershopping...
    jgn lupa dunia plak...
    moga2 berbahagia slalu!

    ReplyDelete
  6. wehh..slipar nike tuhhh..gileee lahh..aku slipar danau kota je nokk...beli satu dapat satu...mmgla..haha

    ReplyDelete
  7. Jaz:

    ko mmg kan..saje nak wat aku emo! hahaha..ello baca btul2 "beli satu dpt satu" or "beli satu FREE satu" hahaha. tu beza tau!

    ReplyDelete