Tuesday, February 3, 2009

1 sms

aritu saya ada dpt 1 sms yg berbunyi begini:

"Persahabatan itu seperti tangan dan mata. Saat tangan terluka, mata menangis. Saat mata menangis tangan menghapusnya"

betul ke persahabatan sampai mcm tu?? juz wondering..mmm..for me it could be yes! could be no! tangan & mata mmg ler interrelated mcm tuh..tp persahabatan blum tentu. serious beb! mungkin hari ni kita ckp "u lah my best frenz, true frenz" nanti dah lama x jumpa..mmm..trus hanyut! when we really need dia listen to us one day..HARAM! mcm2 alasan dia bagi kat kita. masa dia susah, saya pun tlg beriya²..even dah tertido pun jwb call dia. tp bila dia senang, saya susah..mana dia??? bukan dia yg nak tanya kabar saya..tp saya pulak yg dok sibuk tanya kabar dia..bila nak luahkan masalah dan sms dia, dia jwb senang jer..sorilah dia penat..dia nak tdo! itu ke persahabatan yg tulus & ikhlas?? bila dia ckp, mcm semuanya dia bagus2 jer skang! kalau hari ni htr 1 sms, mungkin seminggu lepas tu baru balas balik itupun kalau ada kepentingan. so renung2kanlah :(


2 comments:

  1. well dear... in case u dont know, life's like that

    ReplyDelete
  2. tetaplahkan.. mcm dapat gaklah msg tu, dari sape ea.. hu3..

    ReplyDelete