Thursday, February 5, 2009

my luvly watch :)



Hari ni saya pakai jam GUESS ni. Tiba-tiba my friend tegur saya, "eh jam baru ker?" "eh taklah, ni jam lama sayang" :) *wink* ya, ni jam lama saya. Saya dah lama tak pakai jam ni. Sorry my dear. Saya beli jam ni sebelum jam RAOUL saya. Beli di mana ya?? *recall* ok, saya beli di GUESS, Lot 10 a few years back. huhu :) Saya masih teringat abg botak (salesman tu) gembira bila saya bersetuju beli jam ni. ehehe :) lagi satu masa saya bayar tu guna credit card "Man U" (opsss doesn't mean I ni Man U fan ok, faham tak anak emak?? kikiki) tapikan, masa saya using this card, semua orang akan tegur, cantiklah card u, u minat Man U ker? termasuklah abg botak nih. oh pleaseee.."you'll never walk alone, ok!" tiber! :) now, I'm not using that card anymore! I benci itu card! masih teringat I reedem point from that card tapikan apa sengallah si customer service tu boleh salah hantar barang. so I mengamuklah!! gelabah itu perempuan bila kena jerit! sebab di dlm redemption form tu, saya tulis betul. surelah kena! hahaha *how fussy am i* jam ni ada byk memori yg tercipta!! so COMEL!! I'm luvin' it! :)

2 comments:

  1. aku menchi tol org hipokrit ni..kejap neva walk alone..kejap glory2 man u!!

    same mcm org tu gak..bwk mak klua pastu blk awl ngn mak..bile ckp anak mak gak takmo ngaku..ceitttt..

    menchi menchi menchi menchi..arghh

    =pp cabotttt

    ReplyDelete
  2. sapa yg anak mak skrg ni aku ke ko?id pun jaz de mama's boy.ade aku tulis id aku mcm tu ke? ko dlm blog branilah nk hentam aku. cuba depan2.. pasti kelu lidah! mmg nk kena budak ni tau! ko tunggu kat class nanti! aku siku ko.
    SAAAYYYYANNNGGGGGGGGGGGG, U TGK JAZ NI! ASYIK NK BULI I JE... ooppss

    ReplyDelete