Tuesday, February 3, 2009

semakin hari semakin jauh..



saya terbaca 1 entry kt blog org lain..saya suka title ni..saya pun nak citer psl ni. saya rasa itulah yg saya rasakan saat ini. saya cuba pertahankan sebaik mungkin..tp dia?? mana dia?? kenapa dia suka menyakitkan hati saya?? saya serious tp dia..?? saya sedih tp dia melalui hari-hari yg gembira. dia kata dia appreciate saya. tp saya rasa itu bukan appreciate..itu byk sakitkan hati saya. saya bukan patung yang tiada perasaan. kalau berjanji sila tepati. tapi semakin saya cuba lupakan dia, dia semakin hampir. semakin saya cuba membenci dia, dia semakin membuatkan saya rindu kepada dia?? kenapa saya perlu ingat kepada sms 'comel' itu?? kenapa?? saya tahu dia menyentuh hati saya tp dia juga perlu ingat saya juga bisa menyentuh hati dia bila saya mengundur diri..pergilah dari saya.. saya tau dia tak perlukan saya selamanya. ~andaikan ku bisa lebih adil pada cinta kau dan dia, aku bukan Nabi yang bisa sempurna, ku tak luput dari dosa~

10 comments:

  1. ermm,it's totally same wif me..sy pun tgh lalui ari2 yg malap minggu ni.dh brp byk air mata kuar.mperthnkn sesuatu yg kit syg,tp ader pihak2 yg kcu..org yg kita syg pun sama gak..jnji tggal jnji..betul2 sakit jiwa..;(

    ReplyDelete
  2. aleena:

    bersabarlah ek. saya bersimpati dgn awak. saya pun x tau kenapa saya suka dia sbb saya dah ckp jgn jatuh cinta lagi. jgn suka sesiapa selepas "peristiwa" itu. tapi..*sigh* i have to be strong! saya mesti lupakan dia!

    ReplyDelete
  3. awak nak melupakan saya ke? sampai hati awak buat mcm ni kat saya!

    ReplyDelete
  4. naima:

    aiyoooooooo statement!!! i x rela!! kikiki :p

    awak kawan rapat saya. huhu. saya penasihat kanan awak. kein penasihat kiri awak..kak letop?? penasihat kejung awak..tiber!

    ReplyDelete
  5. wah, tq awak for such a lovely statement. ahaks!

    ReplyDelete
  6. naima:

    saya tau awak suka, saya suki..so suka suki..huhu

    ReplyDelete
  7. well,it's tough work to forget someone dat already in our heart..slow by slow even it's very hurt..i'm trying to recover my heart acctually..

    ReplyDelete
  8. macam pernah baca kat Blog ACAP tajuk tuh..hehe

    be strong..

    things always happen for a reason..

    :)

    ReplyDelete
  9. axim:

    yeah..itulah kehidupan ini..;)

    ReplyDelete
  10. yeah,whatever is life should goes on rite??;DD

    ReplyDelete