Thursday, February 19, 2009

Sunglass fr. ESPRIT



wow.. I juz fall in luv wit this design! dis is belonging to 1 of my fwen! so cool lah beb! I wish one...kahkah! :) *wink* I do a survey...mmm... still remember for CK, arghhhh the $ is juz like a hell! damn man! after discount it is still RM500++! matilah!! kahkah! I still keep on lookin' in order to add up my sunglasses collection! huhu.. pls. make my wish comes true! ahaks! :) *wink* pls. make sure ur sunglasses having a good anti-polaroids protection instead of anti-uv only! huhu..juz sharing the info. juz rec'd a few sms...why it's all abt SALES & Shopping huh!! kahkah!! from FCUK, ZARA, MPH etc etc OMG!! don't go!!

5 comments:

  1. pehhh dah lama tengok design nih..memang berkenan..nak sambar pun kena pikir seribu kali dulu nih..haha

    ReplyDelete
  2. axim:

    o ye ke..sambar jerlah! hahaha..emporio armani byk design yg cantek..saya ada 1. huhu. :)

    ReplyDelete
  3. aku x mampu nk beli sunglasses mahal2 ni..huhuhuhu...

    ReplyDelete
  4. mhs:

    hek eleh..poyo jer! kahkah! tp ko ada cincin esprit kan!! hahaha..

    ReplyDelete
  5. sesiapa nak beli barang Esprit sila bgtau i yer.. Eventho dah berenti kerja esprit long ago, i still ader that 40% staff purchase.. Hehehe..

    ReplyDelete