Saturday, February 14, 2009

Badminton Dtg Lagi!! huhu :)

hari ni saya buat apa?? Pagi td saya pergi study kat National Library. Selasa ni ada test AIS630 , next week ada test MAF620! *sigh* sape yg study sama saya...mmm...jaz & zan jer. thanxlah bro study sama..study ke? ke borak lebih? haha. zan, nape u tanya itu soklan. biarlah rahsia ok! huhu. ada yg 0ff-record tu rahsia tau! ops! anak emak, I x sangka u tetiber ajak study..kahkah..xpelah jaz, as long as I can make it..i'll do it k! InsyaAllah.

National Library mmg byk meninggalkan kenangan. suka duka semuanya ada di sini. mungkin orang lain bisa lupa, tapi saya mungkin tidak. mungkin ini juga kali terakhir study kat sini kan. InsyaAllah for this bachelor's degree level. Maybe master's degree nanti dtg sini balik..who knows kan. memanglah verangan nak ke UK wat master..tp non ado! haha. InsyaAllah one day, wat PhD lak kat sana kan. Merasalah title "Dr." masa tew! huhu. :)

then petang td, saya g maen badminton lagi..kat Pusat Komuniti Gombak, actually somewhere area Taman Melati gak. hahaha. Saya rasa sgt bersemangat hari ni as compared to last week! huhu. lupa lah sekejap kisah-kisah EMO kan!! ok jaz nanti I'll hangkut u kemari!! tp nxt week, kami x maen. masing2 ada hal. nxt 2 weeks ok. Jom smash! wakaka. pas maen, minum jap! x mkn ok! hahaha *wink* btw, Mel why u balik cepat ini hari?? anak nangis ker? huhu..


the sign board


nilah tempatnya..tak jauh pun fr venue last week!


ready...1,2,3! wakaka


aksi-aksi poyo! huhu


view of the hall (ada 3 court jer tp much better fr last venue)


di sebalik racket ku..huhu


rehat jap!! hahaha


what???!! *&%$&


My D.I.A's Frenz..


are u ready to rumble?? hahaha :)

No comments:

Post a Comment