Sunday, February 22, 2009

cerita sms, call apa-apa jelah..



apa entry ni?? ntahlah tiber2 saya terpanggil nak tulis benda ni dlm blog saya. sakit hatilah. bukan apa citer ini berkisar tentang sahabat yg kita kenali, malahan yg rapat tetapi seperti ada satu sindrom yg kurang menyenangkan bagi saya. sindrom apa? sindrom bila saya htr sms or call tp sms x reply, call pun x jawab. mungkin anda pernah merasakan perkara sebegini sebelum ini atau sedang merasakannya di saat ini. for me, alasan mcm budak2 tidak matang spt nak kata xde credit...sgt lah klaka. xcuse me bukan u dah kerja ke. ini bukan zaman2 student dulu ok. bukan u ada 2nd no, 2nd hp yg guna postpaid? (naima, I'm not referring to u sbb coincidently, u ada 2 no. u still rock babeh! huhu) malahan yg ada 1 no. guna postpaid pun bersikap sedemikian *sigh* annoying lah!

sometimes, saya rasa mcm org bodoh yg dok sibuk htr sms tanya khabarlah, apalah. tapi the other party hanya membuat ignorance, take it easy dan hanya akan menghubungi kita jika dia perlukan sesuatu bagi kepentingan mereka. in addition, insist lak nk dpt feedback from me. kdg2 htr 4,5 sms baru nak jwb 1. htr sms hari ini, esok kot baru reply..silap2 mmg trus x reply..pun ada jugak. bila tanya itulah jwpn yg akan diberikan tanpa rasa bersalah. what say u?? sedih tak dgn perangai mereka? but when it comes to me, saya tak sampai hati utk tidak mereply sms dan menjwb call dr org2 yg saya maksudkan. bila perkara ini berlaku, kenapa saya sahaja yg selalu berfikiran positif. saya sgt appreciate sahabat2 yg begitu prihatin apabila mendpt sms & reply ASAP. such a lovely one! i just wondering, where's the janji2 yg mereka ckp, I'll be there when u need me to listen to u..ntahlah malas nak fikir. tp itulah yg selalu sakitkan hati! :(

2 comments:

  1. it's always happened..sy pun mcm tue gak..so skg sy x msg ke aper..dh mls.brlha nk terhegeh2 nk anta msg biler x dgr khbr berita..awk wat x tau jer..x yah lyn,kekdg tue mmg kita syg pshbtan tp klu diaorg x syg,nk wat mcamana..

    ReplyDelete